Monday, April 12, 2010

April untuk BAKAL IBU


Haa... inilah dia produk terbaru dari Tinta Balqis untuk keluaran April 2010. BAKAL IBU sudah berada di pasaran. Dua kategori dalam 1 buku. BAKAL IBU memuatkan kategori kehamilan dan penjagaan bayi.
Bagi kategori kehamilan, pelbagai tip dan info tentang kehamilan dimuatkan dalam buku ini. Ia menyediakan pelbagai panduan bagi wanita hamil dalam menangani masalah dan gejala kehemilan. Malah, pelbagai informasi yang dimuatkan turut membantu anda menjalani kehamilan dengan lebih sihat. Bukan itu saja, turut dimuatkan perkembangan janin anda dari minggu pertama hingga ke-40. Menarik bukan? Selain menambah pengetahuan tentang fasa kehamilan, anda juga mengetahui bagaimana perjalanan janin anda dari mula hinggalah akhirnya dilahirkan.
Dan selepas bayi anda dilahirkan, anda juga sudah mendapat banyak pengetahuan tentang tip dan penjagaan bayi yang turut dimuatkan dalam buku ini. Ia adalah kategori kedua dalam
BAKAL IBU yang memuatkan pelbagai panduan untuk menguruskan bayi anda selain tip berdepan dengan masalah atau gejala yang timbul.
Bukan itu saja, istimewa untuk pembaca, BONUS sisipan khas nama-nama bayi beserta maknanya. Ringkas, padat dan mudah difahami. Sudah tentu ia saling melengkapi untuk bakal ibu.
Oleh itu jangan lupa dapatkan BAKAL IBU di pasaran. Sudah semestinya ia buku yang harus ada dalam simpanan anda. Semoga ia membekalkan panduan yang berguna dalam melayari kehidupan anda semua.

No comments: